Servicenummer aanvragen

Servicenummers, netnummers en Internationale nummers in combinatie met onze slimme klantcontact oplossingen, maakt uw bedrijf ten alle tijde bereikbaar. In onze webshop kunt u eenvoudig uw servicenummer abonnement bestellen en wij doen de rest.

Netnummer aanvragen
Met een netnummer heeft uw bedrijf een lokale uitstraling.

0800 nummer aanvragen
Een 0800 nummer is een klantvriendelijke oplossing omdat uw klanten gratis naar het 0800 nummer kunnen bellen. Ideaal voor een klantenservice of promotie van uw product of dienst. Wij vragen het 0800 nummer kosteloos voor u aan bij het ACM.

088 nummer aanvragen
Een 088 nummer is ideaal voor een professionele uitstraling van een groot bedrijf. Een 088 nummerblok komt per 100 nummers maar u hoeft niet alle nummers in gebruik te nemen. Het 088 nummerblok vragen wij kosteloos voor u aan bij het ACM. Zeer geschikt voor ZZP & MKB. Met Voip telefonie kunt u onderling gratis bellen en bent u Internationaal aankiesbaar.

085 nummer aanvragen
Een 085 nummer is ideaal voor een professionele en Nationale uitstraling. Het nummer is Internationaal aankiesbaar en zeer geschikt voor ZZP & MKB. Met een 085 nummer in combinatie met Voip telefonie heeft u alles in huis om altijd bereikbaar te zijn.

0900 nummer aanvragen
Met een 0900 nummer kunt u per minuut of per gesprek een tarief in rekening brengen aan uw bellers. Zo kunt u denken aan een betaalde klantenservice of betaalde dienstverlening. Er zijn drie soorten 0900 nummers;
0900 – klantenservice & informatief
0909 – amusement, spiritueel & belspelletjes
0906 – adult

Wij vragen het 0900 nummer kosteloos voor u aan bij het ACM.

0909 nummer aanvragen
Met een 0909 nummer kunt u per minuut of per gesprek een tarief in rekening brengen aan uw bellers. We bieden ook een speciale telefooncentrale aan met boxnummers, welke u kunt koppelen aan uw website en Teletext. We kunnen een compleet pakket aanbieden inclusief website. Vraag dan een offerte aan. Wij vragen het 0909 nummer kosteloos voor u aan bij het ACM.

0906 nummer aanvragen
Met een 0906 nummer kunt u per minuut of per gesprek een tarief in rekening brengen aan uw bellers. We bieden ook een speciale telefooncentrale aan met boxnummers, welke u kunt koppelen aan uw website en Teletext. We kunnen een compleet pakket aanbieden inclusief website. Vraag dan een offerte aan. Wij vragen het 0906 nummer kosteloos voor u aan bij het ACM.

Voip telefonie aanvragen
Bij De nummerspecialist belt u met voordelige tarieven door heel Europa. Met Voip telefonie heeft u alles in huis om uw bedrijf altijd bereikbaar te maken. Onze Voip modules zorgen voor een perfecte afhandeling van alle binnenkomende gesprekken. Denk hierbij aan een welkomstboodschap, keuzemenu, wachtrij met muziek, voicemail naar email & openingstijden routering. Onderling gratis bellen en altijd 10 standaard gratis opties.

Servicenummer pakketten

Directe doorschakeling

Naar elk gewenst nummer
45
25,-
Per maand
  • 0800 0900 085 088 nummers
  • Binnen 1 werkdag actief
  • Directe doorschakeling
  • Geen gehoor routering

Met telefooncentrale

Telefooncentrale in de Cloud
65
45,-
Per maand
  • 0800 0900 085 088 nummers
  • Binnen 1 werkdag actief
  • Directe doorschakeling
  • Geen gehoor routering
  • Welkomstboodschap
  • Keuzemenu
  • Voicemail naar e-mail
  • Wachtrij met muziek
  • Zelf de eindbestemming wijzigen
  • Uitgebreide realtime rapportage
Meest gekozen

Eigen beheer

Telefooncentrale in eigen beheer
149
99,-
Per maand
  • 0800 0900 085 088 nummers
  • Binnen 1 werkdag actief
  • Alle telefooncentralefuncties
  • Bouw en beheer je eigen callflow

Voordelen van een Servicenummer

Telefooncentrale functies

Hieronder een overzicht van de belangrijkste functies van de telefooncentrale. De telefooncentrale bevind zich in de Cloud waardoor je geen hardware nodig hebt. Wij richten de telefooncentrale voor jou in zodat je gelijk aan de slag kunt met je nieuwe nummer.

Welkomstboodschap

Laat je klanten weten met wie ze bellen en met wie ze doorgeschakeld worden.

Geen gehoor routering

Word er niet aangenomen of in gesprek? Schakel door naar het volgende nummer in je belplan.

Keuzemenu

Meerdere afdelingen? Geef je klanten de keuze doorgeschakeld te worden met de juiste afdeling.

Voicemail naar email

Spreek je eigen voicemail bericht in en ontvang je voicemail in je e-mailbox. Beluisteren met één simpele muisklik.

Wachtrij met muziek

Zijn alle medewerkers in gesprek? Maak gebruik van een wachtrij met muziek zodat je klanten blijven wachten tot ze geholpen worden.

Openingstijden

Andere afhandeling van binnenkomende gesprekken bij openingstijden en vakanties? Geen probleem.

Realtime rapportage

De uitgebreide rapportage is in het online account in te zien. Gespreksduur, is er aangenomen, door wie en wanneer?

Zelf eindbestemmingen wijzigen

Is je nummer of dat van een medewerker veranderd? Pas gemakkelijk en online de eindbestemmingen aan.

Nummers blokkeren

Word je bedrijf lastiggevallen door ongewenste telefoontjes? Voeg deze toe aan de blacklist en klaar is kees.

Directe doorschakeling

Alle gesprekken worden direct naar jouw telefoon doorgeschakeld zonder tussenkomst van een telefooncentrale. Je kan één uitwijknummer opgeven.

Meldtekst bij aannemen gesprek

Handig als je wilt weten dat het aangenomen gesprek van dit nummer afkomstig is. "dit is een oproep van..".

Text to speech

Onze computerstem spreekt en speelt jouw ingetypte bericht af. Handig voor systeemberichten als bijvoorbeeld een meldtekst.

Belgroepen

Maak belgroepen aan om afdelingen te groeperen met hun eigen gespreksafhandeling.

Gesprekken opnemen

Handig voor trainingsdoeleinden en/of het verbeteren van de dienstverlening.

XML koppeling

Onze XML koppeling voor communicatie van en naar uw database en zijn beschikbaar op aanvraag.

Scroll naar top